5 МСТУ 22.10.2020 Урок №14
Урок розвитку мовлення.
Аналітичне дослідження творів Ф.М. Тютчева або
А.А. Фета.
Прочитайте вірші Ф. М. Тютчева або А. А. Фета. за посиланнями
https://zarlit.com/reader/10klas_1/9.html
https://zarlit.com/reader/10klas_1/8.html
https://zarlit.com/reader/10klas_1/6.html
https://zarlit.com/reader/10klas_1/7.html
та зробіть письмовий аналіз
Система
завдань для аналізу вірша.
3. Яку роль у тексті відіграють хронотопічні особливості? Що є більш важливим – художній простір чи художній час? Наведіть аргументи.
4. У якому зв’язку знаходяться у вірші світ природи і світ людини?
5. Яку різницю в зображенні природи романтиками та Фетом ви помітили?
6. Чиїми очима ми бачимо картину ранку?
7. Схарактеризуйте звуки і фарби вірша. Наскільки вони усвідомити допомагають стан ліричного героя? Які образи вірша, по – вашому, є сюжетотворчими, а які смислотворчими?
8. Поясніть сенс змін «милого лица».
9. Як ви вважаєте, кінцівка вірша оптимістична чи песимістична. Наведіть аргументи.
10. Доведіть, що вірш «Шепот, робкое дыханье…» Належить до поезії «чистого мтистецтва». Які ознаки імпресіонізму в ньому відчутні.
Віповідь в коменатрях або на електронну пошту
galinameduk0@gmail.com
Комментарии
Отправить комментарий