5 МСТУ 22.10.2020 Урок №14

 

Урок розвитку мовлення.

Аналітичне дослідження творів  Ф.М. Тютчева або 

А.А. Фета.

Прочитайте вірші Ф. М. Тютчева або  А. А. Фета. за посиланнями 

https://zarlit.com/reader/10klas_1/9.html 

https://zarlit.com/reader/10klas_1/8.html

https://zarlit.com/reader/10klas_1/6.html

https://zarlit.com/reader/10klas_1/7.html

та зробіть письмовий аналіз                                          

  Система завдань для аналізу вірша.

 1.     Прочитайте вірш очима. Поміркуйте над своїми відчуттями після прочитання твору.

2.     Яким настроєм просякнуті рядки поезії? Чим він викликаний?
3.     Яку роль у тексті відіграють хронотопічні особливості? Що є більш важливим – художній простір чи художній час? Наведіть аргументи.
4.     У якому звязку знаходяться у вірші світ природи і світ людини?
5.     Яку різницю в зображенні природи романтиками та Фетом ви помітили?
6.     Чиїми очима ми бачимо картину ранку?
7.     Схарактеризуйте звуки і фарби вірша. Наскільки вони усвідомити допомагають стан ліричного героя? Які образи вірша, по – вашому, є сюжетотворчими, а які смислотворчими?
8.     Поясніть сенс змін «милого лица».
9.     Як ви вважаєте, кінцівка вірша оптимістична чи песимістична. Наведіть аргументи.
10.  Доведіть, що вірш «Шепот, робкое дыханье…» Належить до поезії «чистого мтистецтва». Які ознаки   імпресіонізму в ньому відчутні.

Віповідь в коменатрях або на електронну пошту

galinameduk0@gmail.com


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Дистанційні матеріали 6 мсту

Дистанційні матеріали 95 ТР

Дистанційні матеріали 93 ел